sobota, 9 lutego 2013

Metamorfoza doma798Fun

doma798Fun

Przed ; Troche masz na sobie mało ciuchów i w szafie też , no i brak butów . Daje ci 5/10 .
Po ; Próbowałam coś wymyśleć i się udało . Te spodnie i ta bluzka fajnie się łączą .I nawet masz śliczne buty . Myśle że się udał strój ale potrzebuje waszej opini . 

Metamorfoza MissAsisia



 Przed ; Oczy są śliczne nawet nie musiałam zmieniać , usta średnie a fryzurka spoko , daje ci 8/10\
 Po ; Oczy ci nie zmieniałam . Fryzurke ci zmieniłam po ta ci bardziej pasuje , a usta lepsze są ciemniejsze . 


 Przed ; Bez obrazy , ale różowe ciuchy te nie pasują do cb , ale podoba mi się troche bluzka i ta opaska jest śliczna .
Po ; Próbowałam użyć dwóch podstawowych kolorów: białego i czarnego. Tworzą one kontrast  który powoduje że cały strój u cb jest ładniejszy .  
 
Mam nadzieje że podoba ci się moja metka .










środa, 6 lutego 2013

Wyniki zagadki .

Wygrywają 5sd ; W.O.L.N.A. i BeautyLadySweet . Po nagrody zgłoście sie do mnie w czasie 48 godzin . ilonkaEmilka .

wtorek, 5 lutego 2013

Cześć : )

Cześć wszystkim. Jestem NieOosiagalna ale mówcie do mnie po imieniu (Angelika). Zostałam nową redaktorką tego bloga i na wstępie proszę Was o zapraszanie nowych osób (żeby dołączyły się jako obserwatorzy).
Kiedy liczba obserwatorów wyniesie 50 osób, zorganizuję duży konkurs :).

Zgłaszajcie się do mnie odnośnie stylizacji. Osoby te będę zamieszczane na stronie głównej bloga (można powiedzieć że to taka reklama ;p).

Poniżej przedstawiam  moją stylizację. Użyłam dwóch podstawowych kolorów: białego i czarnego. Tworzą one kontrast który powoduje że cały strój jest ciekawszy a "świecąca" kurtka dodaje pazura. :) 


  1.  Koszulka - Archive - bazar
  2. Spodenki - Nelly.com - 14 sd
  3. Kurtka - Fallen Angel  - bazar
  4. Rajstopy - Film Theory - 7 sd
  5. Buty - Archibe - bazar
  6. Okulary - Killah - bazar
Podoba się? :D     

poniedziałek, 4 lutego 2013

Zagadka !

Kto je poznaje .? Kto to jest .? Pierwsza osoba i wylosowana osoba , która dobsze odpowie na to pytanie dostanie 5 sd ( tylko musicie być naszymi obserwatorami ) . W środe podam , kto wygra te sd .Tylko w komentarzu podajcie swój nick na sd .


Co o tym myślicie .? Mi się podoba , ale nie kupiłam bo dla mnie za drogie .